FİLİZ AY
Bu güne kadar bir çok zayıflama ürünü kullandım.Ama şimdiye kadar olumlu hiç bir sonuç alamamıştım.Ta ki Figurin'i kullanana kadar.Şimdi istediğim kiloya ulaştım.Çok mutluyum.Bir arkadaşım da Figurin kullanmış fakat olumlu sonuç alamamış.Ama düzenli kullanmamış.Burada düzenli kullanım çok önemli.Buna dikkat ederseniz mutlaka kilo verirsiniz.

NERİMAN SEMERCİ
Teşekkürler Figurin.Açıkçası böyle bir sonuç elde edeceğimi hiç tahmin etmiyordum.Şaşırdııımmm.

AYŞEGÜL BALTACI
Figurin'i bir aydan beri kullanıyorum.Şimdiye kadar üç kilo verdim.Bu kiloyu hiç egzersiz yapmadan verdim.Aslında bana biraz spor yaparsam en az dört beş kilo verebileceğimi söylemişlerdi.

MEHMET TERZİ
Ben 37 yaşındayım.Bu güne kadar hep kilolu bir kişiydim ve bu yüzden psikolojim bozulmuştu.Herkesin benimle dalga geçtiğini düşünüyordum.Bir arkadaşım Figurin'i kullanmış.Bana da tavsiye etti.İlk önce önemsemedim.Çünkü daha önce de bir çok ilaç ve yöntem denedim.Kilo verdim;fakat tekrar geri aldım.Ama Figurin'i kullanınca kilo verdim ve tekrar kilo almadım.Ne kadar teşekkür etsem azdır.Artık kendime olan güvenim geri geldi.Çok mutluyum ve kendimi çok sağlıklı hissediyorum.

AYÇA DARBAZ
28 yaşında 1 yıllık anneyim.Hamileliğimde çok fazla kilo aldım.Zayıflama yollarını ararken Figurin dikkatimi çekti.Sipariş için aradığımda telefondaki bayanın da benim gibi yeni anne olduğunu ve Figurin'le kilo vermeye başladığını öğrendim.Güzel bir sohbetin ardından ben de kullanmaya karar verdim.Ne de olsa kadın,kadın halinden anlıyor.Teşekkürler.

ALİ GÜLSEVEN
Figurin'le tanıştığımda 100 kiloydum.Yaklaşık olarak 3 ay kadar düzenli olarak kullandım.Şu an 82 kiloyum.Kendimi çok iyi hissediyorum.Teşekkürler Figurin.
This entry was posted on 01:31 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 yorum:

Hürriyet haber